Home » » doa untuk awet muda.

doa untuk awet muda.

assalammualaikum dan hye korang!

morning! hehe..ni ha nak bg sikit doa yg aku dpt dari buku ustaz ismail kamus.mmg best buku ni..banyak info dan tambahan ilmu kite dapat..so,beli la ye..hehe..okeh,sume sibuk2 nak awet mude kan? mcm dalam entry ni,aku ade bg sikit tips utk dapatkan kulit cantik dan awet mude..tp,kena ingat jugak,ape yg penting? hati tu..kecantikan dalaman akan terus memancar ke luaran..baru la cantik..hehe.so,mari la same2 kite bersihkan hati ye..insyaALLAH..
okeh.selalu2 la amalkan doa ni tau..ni utk awet mude dan kecergasan.

" Wahai Tuhan,aku berlindung kepadaMU daripada kelemahan dan ketuaan dan aku berlindung kepadaMU daripada timpaan bala bencana,kecelakaan dan nasib yg buruk.Ya ALLAH,daku insan lemah,kuat dan segarkanlah diriku,Ya ALLAH Yang Maha Pengasih."
Share

0 nEw cmNt rCvD: