Home » » hasil setelah sebulan menggunakan produk syahirah iffah.

hasil setelah sebulan menggunakan produk syahirah iffah.

ala-ala testimoni la ni kan..hehe..alhamdulillah.dah hampir sebulan.. [ kot ] aku guna produk syahirah iffah ni..dah habis satu trip..dah topup lagi semalam..hehe...alhamdulillah..selesa..sangat selesa guna produk ni..walaupun harga tak terlalu mencekik..tp,mampu buatkan suami aku tersedak jugak la tahu harga dye..haha..

aku guna yang basic je..aku memang tak reti nak over2 guna produk ni..yang aku tau,pencuci muka,toner,serum dan krim..dan baru tambah gel pengelupasan..sangat syok guna produk ni tau..harga ke semua barang yang aku beli ni rm 71.00 sahaja okey..kire berbaloi la tu.packaging pon besar.puas hati la kesimpulannye..

syahirah iffah ni boleh dikatakan mcm gold edision la..ade jugak org tnye,nape mude2 dah pakai yang gold? utk org tua?sebab nye,org cakap,bile umur dah 25 tahun ni..tanda2 penuaan akan bermula okey..tambah pulak dengan kerja aku yang memang memerlukan berfikir je..kadang2 stress tau..so,tak nak la nampak lebih tua drpd usia..so,mencegah lebih baik drpd merawat..ye dak? hehe

ape pon,produk syahirah iffah sangat best utk kulit aku..syukur alhamdulilah..


Share

0 nEw cmNt rCvD: