Home » losyen anugerah.

losyen anugerah.

aku baru guna losyen ni 2 minggu.memang panas oooo..sangat panas..so,utk pakai pertama kali,jangan la ambik banyak-banyak..gosok sikit di tempat-tempat tertentu sambil selawat.
losyen ni sama jugak khasiat mcm air anugerah.tp,aku guna lebih kepada nak membakar lemak-lemak degil ni..haha..sedih tengok badan yang dah mcm orang mengandung 2 bulan.malu tau! huhu

setakat yang aku pakai,alhamdulillah..walaupun sangat panas,tp,lega la..angin sume keluar dari badan.ringan je badan ni..pastu,setiap kali pakai,tak lama lepas tu,mesti bersin..orang cakap,bersin tu keluarkan penyakit.sebab tu kite kena cakap,alhamdulillah..selepas bersin..insyaALLAH.ape pon,semua nye adelah dengan kehendak ALLAH.kita hanya berusaha je..

p/s : lepas ni nak cuba minyak kasturi anugerah pulak.


Share